ოფისის  მენეჯერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • ინგლისური,რუსული
27 ივნ - 16 ივლ
სტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ხორცპროდუქტების წარმოების  კომპანია „ATENK” 1993 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს სომხეთის ბაზარზე,რომელიც  წარმოდგენილია 150 სახეობის პროდუქტით. მისი  მთავარი ამოცანაა აწარმოოს  და მომხმარებლს შესთავაზოს მუდმივად ახალი, ჯანსაღი და ხარისხიანი პროდუქტი.

კომპანია „ATENK”-ის წარმომადგენლობა საქართველოში  აცხადებს ვაკანსიას  ოფის  მენეჯერი-ს  პოზიციაზე:

 

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი ორხევი


ძირითადი მოვალეობები:

  •  ოფისისთვის საჭირო შესყიდვების განხორციელება და შესაბამისი ხარჯების აღრიცხვა
  •   ოფისში მიმდინარე პროცესების მართვა (ტექნიკური, სამეურნეო, უსაფრთხოების თუ სხვა საკითხების, მათ შორის დასუფთავებისა და ინვენტარის კონტროლი და მართვა)
  •   ოფისში არსებული დოკუმენტაციის კონტროლი და აღრიცხვა
  •  ოფისის ეფექტური მუშაობის უზრუნველყოფა სხვადასხვა პროგრამებისა და სისტემების გამოყენებით
  •  შემოსულ ზარებზე პასუხი
  •  ოფისის ვიზიტორების დახვედრა და შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება
  •  კომპანიის ყველა საჭირო პროცესში ჩართულობა
  •  კომპანიის მენეჯმენტის დავალებების შესრულება


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  •  აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
  •  კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office, MS Excel, Power Point);

     

 


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე k.ramishvili@yahoo.com და სათაურის ველში - "subject" მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში კანდიდატურა ვერ განიხილება. ფოტოსურათი აუცილებელია.
გისურვებთ წარმატებებს !

 

ადმინისტრაცია
ოფისის მენეჯმენტი