სერვისის მენეჯერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • 2 - 3 წლამდე
10 მაი - 09 ივნ
სტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

შპს ,,ლუკ სერვისი“ აცხადებს ვაკანსიას სერვისის მენეჯერის პოზიციაზე

კომპანიია მომხმარებლებს სთავაზობს უმაღლესი ხარისხის პროდუქციას თავიანთი ავტომობილებისათვის. ჩვენი გუნდის მიზანია ხანგრძლივი, სტაბილური და განვითარებაზე ორიენტირებული ურთიერთობის ჩამოყალიბება თითოეულ თანამშრომელთან.

 

ძირითადი მოთხოვნები:

  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 2 წელი საავტომობილო მომსახურების სფეროში
  • ავტომანქანის  ტექნიკური ცოდნა

 

 

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ავტოსერვისის გამართული და შეუფერხებელი მუშაობის უზრუნველყოფა;
  • თითოეულ კლიენტთან ინდივიდუალური ურთიერთობა, სერვისის საჭიროების განსაზღვრა, სამუშაოს სპეციფიურობის განსაზღვრა და მომსახურების საფასურის დადგენა;
  • მომხმარებლებთან ხანგრძლივი ურთიერთობების შენარჩუნებაზე ზრუნვა;
  • დაქვემდებარებაში მყოფი თანამშრომლების სამუშაო განრიგების შედგენა, კოტროლი;
  • სერვისის ტერიტორიაზე სისუფთავის დაცვის უზრუნველყოფა და შრომის უსაფრთხოების ყველა წესის დაცვის მონიტორინგი;
  • ხელსაწყოებისა და იარაღების აღრიცხვა და კონტროლი;

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • რომელიმე საბუღალტრო პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება (ბალანსი ჩაითვლება უპირატესობად);
  • რუსული ენის სასაუბრო დონეზე ფლობა;
  • საოფისე პროგრამების სამუშაო დონეზე ფლობა (MS Office);

 

 

 

დამატებითი ინფორმაცია:

  • ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
  • სამუშაო გრაფიკი: სრული

 

ავტო-მოტო სერვისი
ავტონაწილები/ზეთები/აკუმულატორები/საბურავები