IT HelpDesk Technican
- სრული განაკვეთი
- 1000 - 1000
- ბაკალავრი
- 1 - 2 წლამდე
- ინგლისური
11 მაი - 02 ივნ
ვიპ


RSM-ი წარმოადგენს რიგით მეექვსე გლობალურ დამოუკიდებელ აუდიტორულ, საგადასახადო და საკონსულტაციო ფირმების ქსელურ კომპანიას მსოფლიოს 120 ქვეყანაში, 780 ოფისით და 41 000-ზე მეტი პროფესიონალით. „RSM საქართველო” არის RSM-ის ქსელის დამოუკიდებელი წევრი.
„RSM საქართველო” აცხადებს ვაკანსიას IT HelpDesk ტექნიკოსის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
- კომპანიაში არსებული კომპიუტერული ტექნიკის და პერიფერიის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.
- კომპანიის თანამშრომლების სამუშაო ადგილის ტექნიკური გამართვა, ოპერაციული სისტემის და პროგრამების ინსტალაცია, კონფიგურაცია.
- ელექტრონული ფოსტის და კომპანიაში არსებული სხვა სერვისების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.
- ტექნიკის და სერვისის მომწოდებელ კომპანიებთან ურთიერთობა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების ან სხვა ტექნიკური მიმართულებით;
- მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში;
- აუცილებელია Windows ოპერაციული სისტემების, პერიფერიული მოწყობილობების ინსტალაცია და MS საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- Mail სისტემების ზოგადი ცოდნა;
- სისტემების ფიზიკური/პროგრამული გამართვის ცოდნა;
- სასურველია Active Directory, მუშაობის გამოცდილება;
- სასურველია ინგლისურის ცოდნა B2 დონეზე;
უნარ-ჩვევები:
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- პუნქტუალურობა;
- ორგანიზებულობა;
დარიცხული სახელფასო განაკვეთი: 1000 ლარი
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე არაუგვიანეს მიმდინარე წლის 15 მაისისა შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე ttsitelauri@rsm.ge და “Subject” ველში მიუთითოთ: “IT HelpDesk technican”.
ინფორმაციული ტექნოლოგიები
IT სპეციალისტი