IT HelpDesk Technican
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • 1000 - 1000
  • ბაკალავრი
  • 1 - 2 წლამდე
  • ინგლისური
11 მაი - 02 ივნ
ვიპ
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

RSM-ი წარმოადგენს რიგით მეექვსე გლობალურ დამოუკიდებელ აუდიტორულ, საგადასახადო და საკონსულტაციო ფირმების ქსელურ კომპანიას მსოფლიოს 120 ქვეყანაში, 780 ოფისით და 41 000-ზე მეტი პროფესიონალით. „RSM საქართველო” არის RSM-ის ქსელის დამოუკიდებელი წევრი.

„RSM საქართველო” აცხადებს ვაკანსიას IT HelpDesk ტექნიკოსის პოზიციაზე.

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიაში არსებული კომპიუტერული ტექნიკის და პერიფერიის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.
  • კომპანიის თანამშრომლების სამუშაო ადგილის ტექნიკური გამართვა, ოპერაციული სისტემის და პროგრამების ინსტალაცია, კონფიგურაცია.
  • ელექტრონული ფოსტის და კომპანიაში არსებული სხვა სერვისების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.
  • ტექნიკის და სერვისის მომწოდებელ კომპანიებთან ურთიერთობა.

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების ან სხვა ტექნიკური მიმართულებით; 
  • მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში; 
  • აუცილებელია Windows ოპერაციული სისტემების, პერიფერიული მოწყობილობების ინსტალაცია და MS საოფისე პროგრამების ცოდნა; 
  • Mail სისტემების ზოგადი ცოდნა; 
  • სისტემების ფიზიკური/პროგრამული გამართვის ცოდნა; 
  • სასურველია Active Directory, მუშაობის გამოცდილება;  
  • სასურველია ინგლისურის ცოდნა B2 დონეზე;  

 

უნარ-ჩვევები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; 
  • პუნქტუალურობა;
  • ორგანიზებულობა;

 

დარიცხული სახელფასო განაკვეთი: 1000 ლარი

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე არაუგვიანეს  მიმდინარე წლის 15 მაისისა შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე ttsitelauri@rsm.ge და “Subject” ველში მიუთითოთ: “IT HelpDesk technican”.

ინფორმაციული ტექნოლოგიები
IT სპეციალისტი