ოფისის მენეჯერი
ბათუმი
  • სრული განაკვეთი
  • 1 - 2 წლამდე
  • ინგლისური,რუსული
06 მაი - 05 ივნ
ვიპ
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

დეველოპერული კომპანიას „ნექსთ ჯგუფი“  აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე:

 

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ბათუმი
განაკვეთი: სრული

ძირითადი მოვალეობები:

  • კორესპონდენციის ორგანიზება; შემოსული და გასული წერილების აღრიცხვა;
  • ოფისში სამუშაო პროცესისათვის აუცილებელი გარემოსა და რეჟიმის უზრუნველყოფა და კონტროლი;
  • მენეჯმენტის დას ხვადასხვა დეპარტამენტების ხელმძრვანელობების მიერ გაცემული დავალებების ფარგლებში მიმოწერის წარმოება;
  • საოფისე მარაგების მართვა, სამეურნეო ხარჯვის კონტროლი და ოპტიმიზაცია;
  • სხვადასხვა მიღებებისა და შეხვედრების ორგანიზება. კალენდარის მართვა;
  • თანამშრომლების მივლინებების ორგანიზება, მგზავრობის და საცხოვრებლის ჩათვლით;
  • საჭიროებიდან გამომდირინარე სხვა სერვისის მომწოდებელი კომპანიების მოძიება და მოლაპარაკების წარმართვა. შემდგომში შესაბამის მომწოდებლებთან მუდმივი კომუნიკაცია და პროცესების მართვა;
  • სტუმრების, პარტნიორების, კლიენტების მიღება-დახვედრა და საჭიროების შემთხვევაში გამასპინძლება;
  • ოფისში არსებული ტექნიკური გამართულობის კონტროლი და შესაბამის სამსახურებთან ურთიერთობა;
  • კომპანიის მძღოლის მომსახურების მოთხოვნის კონტროლი და კომუნიკაციის კოორდინირება.

 

ანგარიშვალდებულება:

  • კომპანიის დირექტორი, კომერციული დირექტორი.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • MS Office პროგრამების ცოდნა;
  • ადმინისტრაციული მიმართულებით მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
  • ქართული, რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა (ზეპირი და წერილობითი);
  • სასურველია CRM-ში მუშაობის გამოცდილება
     

კომპანია გთავაზობთ:

  • ფიქსირებული ანაზღაურებას;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას;
  • გაზრდის და განვითარების პერსპექტივას;
  • მეგობრულ და ჯანსაღ გარემოს.


 

დაინტერესების შემთხვევაში გადმოაგზავნეთ რეზიუმე ელ.ფოსტაზე:hr@nextgroup.ge სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის.

ადმინისტრაცია
ოფისის მენეჯმენტი
მსგავსი განცხადებები
ბათუმი