ადმინისტრაციული ასისტენტი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • 1800 - 2400
  • ბაკალავრი
  • 1 - 2 წლამდე
  • ინგლისური,რუსული
05 მაი - 04 ივნ
ვიპ
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

შპს ციფრული ტექნოლოგიები აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე

 

კომპანიის შესახებ ინფორმაცია:

კომპანია საქართველოს ბაზარზე ეწევა აქტიურ ბიზნეს საქმიანობას 2015 წლიდან და ამ პერიოდის განმავლობაში კომპანიამ შეძლო გამხდარიყო 35-ზე მეტი წამყვანი მწარმოებლის ავტორიზებული პარტნიორი პროფესიონალური, სამხედრო და სამრეწველო კავშირგაბმულობის სისტემებისა და თანამედროვე ტექნოლოგიური და ქსელური გადაწყვეტილებების მიმართულებით როგორც საქართველოში ასევე სამხრეთ კავკასიის რეგიონში.

პოზიციის დასახელება:  ადმინისტრაციული ასისტენტი

სამუშაო ადგილი:  ქ. თბილისი, გვირილების ქ.#15

 

სამუშაო განრიგი

  • კვირაში ხუთი სამუშაო დღე

 სამუშაო დღეები

  • ორშაბათიდან - პარასკევის ჩათვლით

 სამუშაო საათები

  • 10.00 –18.00

შესვენების საათები

  • 13.00 –14.00

 

ანაზღაურება:

  • 1800-2400 ლარის დიაპაზონში, სამუშაო გამოცდილების და კვალიფიკაციის მიხედვით

 

ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:

  • ოფისში შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხი, ელ.ფოსტაზე შემოსულ შეტყობინებებზე რეაგირება და საჭიროებისამებრ მათი გადამისამართება
  • სხვადასხვა ღონისძიებების, შეხვედრების ორგანიზება
  • კომპანიის ვიზიტორების დახვედრა/გადამისამართება
  • კომპანიის ღონისძიებების საორგანიზაციო საკითხებში დახმარება (სტუმრისთვის სასტუმროს დაჯავშნა, აეროპორტში დახვედრის ორგანიზება, საკონფერენციო სივრცის დაჯავშნა)
  • საოფისე მარაგების (სხვადასხვა სახის საკანცელარიო მასალა) კონტროლი და ნაშთებზე ხელმძღვანელის ინფორმირება
  • კომპანიის თანამშრომელთა სამუშაო დროის აღრიცხვის ფორმის წარმოება
  • უშუალო ხელმძღვანელთან კოორდინაციაში ყოფნა/დავალებების შესრულება
  • ადმინისტრირების მიმართულებით სხვადასხვა ანგარიშგებების წარმოება სამუშაო პროცესის მოთხოვნებიდან გამომდინარე
  • საჭიროების შემთხვევაში დოკუმენტების (არატექნიკური) თარგმნა
  • უშუალო ხელმძღვანელის მითითებით კომპანიის თანამშრომლების მივლინებაში გამგზავრებისთვის საჭირო პროცედურების განხორციელება (სამოგზაურო ჯანმრთელობის პოლისი, სასტუმროს და ბილეთების დაჯავშნა და ა.შ.)

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • საოფისე მომსახურების სფეროში მინიმუმ 1 წლიანი გამოდილება
  • ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ცოდნა (როგორც წერითი ასევე ვერბალური)
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა

 

პიროვნული უნარები:

  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
  • კომუნიკაბელურობა
  • კარგი წერითი უნარები
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა
  • სიახლის ათვისების უნარი
  • დროის მართვის უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  • მყუდრო, მშვიდ ადგილას განთავსებულ ოფისის სივრცეს.
  • კომპანია აღჭურვილია თანამედროვე, უახლესი ინფრასტრუქტურით/ტექნიკით და გააჩნია 4 სხვადასხვა ზომის საკონფერენციო სივრცე და შეხვედრების ოთახები.
  • სამზარეულო ზონაში შესვენების საათებში უფასო კვება, ყავით და ჩაით უზრუნველყოფა.
  • ყველა თანამშრომლის ჯანმრთელობის სადაზღვევო პაკეტის სრულ ღირებულებას ფარავს კომპანია
  • საჭიროების შემთხევვაში თანამშრომლების სასწავლო კურსის ღირებულების სრულად გადახდა

 

შერჩევის ეტაპები:

კანდიდატების შერჩევა მოხდება ინდივიდუალური გასაუბრების საფუძველზე

 

რეზიუმეს გამოგზავნის წესი:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: HR@dtech.ge  2022 წლის 3 ივნისამდე.

ადმინისტრაცია
ადმინისტრაციული თანაშემწე
მსგავსი განცხადებები
თბილისი, ოზურგეთი