მომხმარებელთა მხარდაჭრის სამსახურის ცვლის უფროსი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • 1 - 2 წლამდე
  • რუსული,ინგლისური
13 იან - 28 იან
პრიოსტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

Setanta Sports არის ციფრული პლატფორმა, რომელიც ორიენტირებულია სპორტის ქომაგებისთვის ექსკლუზიური და მრავალფეროვანი სპორტული კონტენტის მიწოდებაზე. Setanta Sports მომხმარებლებს სთავაზობს წვდომას ვიდეოების ვრცელ ბიბლიოთეკაზე და LIVE ტრანსლაციების ფართო სპექტრზე, მათ შორის უმნიშვნელოვანესი სპორტული შეჯიბრებების Live სტრიმებზე.

ჩვენი გუნდი იზრდება, სწორედ ამიტომ კომპანიის მრავალფეროვანი და ამბიციური გეგმების განსახორციელებლად, ვეძებთ ადამიანებს, რომლებიც მზად არიან განსხვავებული და საინტერესო გამოცდილებებისთვის.

 

Setanta Sports - ის მომხმარებელთა მხარდაჭერის სამსახურშივეძებთ გუნდის ახალ წევრს:

 

პოზიციის დასახელება: მომხმარებელთა მხარდაჭრის სამსახურის ცვლის უფროსი

სამუშაო განაკვეთი: სრული

ლოკაცია: Stamba, M.Kostava 1

 

 

პოზიციის მიზანი:

 

კომპანიაში არსებული შიდა ინსტრუქციებისა და სტანდარტების  მიხედვით შესაბამისი საქმიანობის შესრულება  პროცესების გამართულად და ხარისხიანად ფუნქციონირებისთვის;   

  • აგენტების მიერ შექმნილ თიქეთებზე პასუხისმგებლობა, საკითხის დაზუსტება შესაბამის მიმართულებებთან და შემდეგი უკუკავშირი მომხმარებლებთან;
  • აგენტების მიერ შექმნილი თიქეთების სისწორის შემოწმება;
  • არასწორად შექმნილ თიქეთზე აგენტისთვის უკუკავშირის/რეკომენდაციის მიცემა, მათ შორის არასწორად შევსებული ინფორმაციის/კონტაქტ რიზენის არასწორად მითითების შემთხვევაში;
  • აგენტების ცვლების განაწილება/აგენტების თხოვნის შემთხვევაში ცვლების გადაცვა;
  • აგენტების დასწრების კონტროლი, მოსვლა/წასვლა/ბრეიქების გამოყენება;
  • საჭიროების შემთხვევაში ვენდორებთან კომუნიკაცია საკითხის დაზუსტების მიზნით;
  • თიქეთების/კონტაქტ რიზენების სტატისტიკის ანალიზი და შემდგომი რეაგირების გეგმის დასახვა/შეთავაზება დეპარტამენტის ხელმძღვანელთან ერთად;
  • Outgoing ზარის განხორციელება მომხმარებლის საჭიროებიდან გამომდინარე;

 

 

პოზიისთვის საჭირო უნარები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მინიმუმ 1 წლიანი მუშაობის გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
  • გამართული ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაციის უნარი;
  • ინგლისური და რუსული ენების ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • დეტალებზე ორიენტირების უნარი;
  • ინტენსიურ რეჟიმში მუშაობის შესაძლებლობა
  • ორგანიზებულობისა და დროის მენეჯმენტის უნარი;
  • ინდივიდუალურად და გუნდურდ მუშაობის შესაძლებლობა;
  • პასუხისმგებლობა და პუნქტუალურობა;

 

 

თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს გამოგვიგზავნეთ რეზიუმეები ელ.ფოსტაზე: career@setantasports.com

სათაურის ველში მიუთითეთ „“ რეზიუმეების მიღების ბოლო ვადაა  27 იანვარი, 2022

გაყიდვები
კლიენტების მომსახურების მენეჯერი