მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდის ლიდერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
11 იან - 01 თებ
პრიოსტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ტელეფონი:

"Dentos" აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდის ლიდერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: დისტანციური/ოფისი

დასაქმების ტიპი: სრული

სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდის მართვა, დავალებების განაწილება და შემდგომი კონტროლი;
  • პარტნიორ კლინიკებთან აქტიური კომუნიკაცია და მათი თანამშრომლების პროგრამული და პროცედურული მხარდაჭერა;
  • მხარდაჭერის შემთხვევების აღრიცხვა, პრიორიტეტების მინიჭება, განაწილება პროგრამულ და ადმინისტრაციულ გუნდებში და რეპორტინგი;
  • მხარდაჭერაში ჩართულობა, ყოველდღიურ შემთხვევებზე სწრაფი რეაგირება და მხარდაჭერის უზრუნველყოფა კომპანიის მიერ დადგენილი წესით;
  • უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით სხვა სამუშაოების შესრულება პოზიციიდან გამომდინარე, საჭიროების შემთხვევაში ადგილზე ვიზიტის/ების განხორციელება და მართვა.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია, მაგრამ არასავალდებულო უმაღლესი განათლება ბიზნეს, ადმინისტრაციული მენეჯმენტის კუთხით;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • კომპიუტერული და საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა.


პიროვნული უნარები:

  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • გუნდური და ასევე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • სტრესულ გარემოშუ მუშაობის უნარი;
  • სხარტი აზროვნება;
  • მუდმივი მზაობა დახმარებისთვის.


რას გთავაზობთ?

  • პროფესიულ განვითარებასა და წინსვლაში ხელშეწყობას;
  • კონკურენტულ სახელფასო ბიუჯეტს.

 

როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@dentos.ge 2022 წლის 31 იანვრის ჩათვლით.

გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება

ადმინისტრაცია
მონაცემთა დამუშავების ოპერატორი,
ქოლ ცენტრის ოპერატორი