სერვის მენეჯერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
28 ნოე - 18 დეკ
პრიოსტარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას სერვის მენეჯერის პოზიციაზე.

 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • მოლაპარაკებების წარმოება სხვადასხვა ორგანიზაციებთან და ფიზიკურ პირებთან;
  • კლიენტისათვის მომსახურების გაცნობა და შეთავაზება;
  • არსებულ კლიენტებთან ურთიერთობა, მიღებული შეკვეთების განაწილება და კონტროლი;
  • შეკვეთების წარმოების პროცესის უზრუნველყოფა და მონიტორინგი;
  • სერვისის გეგმების შესრულება;
  • არსებულ კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობის შენარჩუნება, მათი კმაყოფილების დონის დადგენა და მონიტორინგი;
  • მუდმივი კლიენტების დავალიანებების მონიტორინგი და რეპორტინგი;
  • შესრულებული სამუშაოების ანალიზი და რეპორტინგი.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია მსგავსი მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
  • MS Office პროგრამების ცოდნა.

 

სამუშაო განრიგი: ორშაბათი - შაბათი, 10:00 – 19:00 სთ.

ანაზღაურება: შეთანხმებით.

 

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე/CV შემდეგ მისამართზე: hr@phfavorite.ge

პოზიციის სახელწოდება მიუთითეთ ელ. ფოსტის სათაურში.

 

გისურვებთ წარმატებებს!

წარმოება/ოპერაციები
ტექსტილი/სამკერვალო