კვლევის დირექტორი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • მაგისტრი
  • 3 - 5 წლამდე
  • ინგლისური,რუსული
16 ნოე - 14 დეკ
ვიპ
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

"ტრი მედია ინტელიჯენსი" (ტი-ემ-აი) წარმოადგენს საქართველოს სატელევიზიო აუდიტორიის მზომ კომპანიას. "ტი-ემ-აი"-ს მიზანია საქართველოს მედია სივრცისთვის თანამედროვე კვლევის მეთოდების გამოყენებით ზუსტი და მრავალფეროვანი ინფორმაციის მიწოდება, რაც ხელს უწყობს სატელევიზიო სფეროს გაუმჯობესებას. „ტრი მედია ინტელიჯენსი“ სატელევიზიო აუდიტორიის გაზომვებში მსოფლიო ინდუსტრიის ლიდერის, „კანტარის“ ოფიციალური ლიცენზიანტია საქართველოში.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას კვლევის დირექტორის პოზიციაზე.



ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კვლევის დირექტორი პასუხისმგებელია ყველა საკითხზე, რომელიც ეხება „ტრი მედია ინტელიჯენსის“ მიერ ან მისი დაკვეთით ჩატარებულ კვლევას. მათ შორის პასუხისმგებელია: „კანტარის“ ცენტრალური ოფისის კვლევის სპეციალისტებთან ერთად კითხვარების შედგენაზე, კვლევების ანალიზსა და  ანგარიშების მომზადებაზე. ასევე, კვლევის დირექტორის მოვალეობაა განუწყვეტლივ  რეჟიმში ფეხი აუწყოს „კანტარის“ მეთოდოლოგიის განვითარებას. 


აუცილებელი მოთხოვნები:

  • განათლება- მაგისტრის ხარისხი სოციოლოგიაში, სტატისტიკაში  ან დაკავშირებულ სფეროში.
  • გამოცდილება:  მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება კვლევების მეთოდოლოგიების შემუშავებასა და წარმართვაში.
  • ენების ცოდნა - ინგლისური (თავისუფლად), რუსული (საშუალოდ);
  • პროგრამების ცოდნა: Microsoft Office და  SPSS. უპირატესობად ჩაითვლება STATA-სა და R-ის ცოდნა.

 
პიროვნული თვისებები:

კარგი გადმოცემის და პრეზენტაციის უნარი, შრომისმოყვარე, პასუხისმგებლობიანი და პროაქტიული.



შერჩევის პირველი ეტაპი - CV-ის განხილვა.
შერჩევის მეორე ეტაპი - გასაუბრება და პრაქტიკული დავალების შესრულება.


უპირატესობა მიენიჭება კანდიდატებს, რომლებსაც სურთ გრძელვადიანი და სტაბილური თანამშრომლობა კომპანიასთან.

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი СV შემდეგ მისამართზე: info@tmi.ge და საგნობრივ ველში მიუთითეთ შესაბამისი პოზიცია, რომელზეც გსურთ განვიხილოთ თქვენი კანდიდატურა.

დავუკავშირდებით მხოლოდ მეორე ეტაპზე გასულ კანდიდატებს.

მარკეტინგი, რეკლამა, PR
კვლევა (რაოდენობრივი),
კვლევა (ხარიხსობრივი)
სხვა
პროექტის მართვა