თარიღები: 04 ოქტ - 21 ოქტ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
განათლება: სხვა
გამოცდილება: 3 - 5 წლამდე
ენები: ინგლისური
ელ. ფოსტა: giorgi.zukhbaia@responsAbility.com
ადმინისტრაცია:  ოფისის მენეჯმენტი

A leading impact asset manager with an 18-year track record, responsAbility manages USD 3.5 bn of assets invested in over 300 ESG-managed high-impact companies across 76 emerging economies. Since the company's inception in 2003, responsAbility-managed funds have invested over USD 10 bn in private debt and private equity with companies in the sectors of sustainable food, financial inclusion and climate finance whose business models directly support the United Nation's Sustainable Development Goals (SDGs).

responsAbility is proud to be an equal opportunity employer. Our commitment is to provide you with the best possible recruitment experience along with a neutral assessment of your CV and application. Your skill set, education and experience are what we focus on. We therefore kindly ask you to support us on this matter by refraining from putting any personal details (such as picture, gender, marital status etc.) on your CV or motivation letter.

Due to our continued growth and expansion we are looking for a dedicated new team member as

Office Manager in Tbilisi (100%)

This position is meant for a service oriented professional with proven organizational skills and a team oriented mindset.

 

Your Main Tasks

  • Management of the office facility in regards of infrastructure and housekeeping; responsibility for smooth operations regarding logistics and office supply; interacting with relevant providers and other suppliers
  • Support the set-up of hardware, phone, internet etc. in cooperation with the Zurich office and the local landlord
  • Monitoring of office access for internal and external parties; organizing relevant meetings and caterings where required
  • Support coordination of meetings and point of contact for travel and accommodation
  • Dealing with queries from internal and external teams and counterparties as required
  • Cash management and administration support in regards of office operations (Finance, IT, Legal, HR, Office Management) and event organization as required 
  • Support the Country Director and the team in Tbilisi in operational tasks as required

 

Your Experience and Skills

  • Completed commercial education/studies and 3-5 years’ experience in a similar function, preferable in the financial industry
  • Proven high organizational and team-working qualities
  • Enjoys working in a multicultural environment and ability to communicate and interact adequately with different stakeholders
  • Very good knowledge of MS-Office suite
  • Professional oral and written English skills as well as Georgian native, any other language would be a plus
  • Service oriented, reliable, flexible and approachable
  • Experience in IT support is not necessary but would be welcome
  • An affinity with responsAbility’s specific business model is highly appreciated

 

An exciting job, located in the city of Tbilisi, with plenty of room for personal initiative and within a multicultural environment, awaits you.

For any questions, please contact Giorgi Zukhbaia, giorgi.zukhbaia@responsAbility.com.

http://www.responsAbility.com


მსგავსი განცხადებები
Back Office Agent

Millennium


15 ოქტ - 13 ნოემ

Customer Support Agent

1-Backoffice


20 სექ - 19 ოქტ

ადმინისტრაციული და საოპერაციო მენეჯერი

HR Center


29 სექ - 27 ოქტ

გაყიდვების/ოფისის მენეჯერი

BDS Logistic


11 ოქტ - 06 ნოემ

მენეჯერი / სამაინინგო პლატფორმის ხელმძღვანელი

ელემენტს ენტერპრაისის


21 სექ - 19 ოქტ

ოფისის მენეჯერი

ვისტამედი


12 ოქტ - 10 ნოემ

ოფისის ადმინისტრატორის დამხმარე

Pixel Management


07 ოქტ - 31 ოქტ

logo



NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV