ტექნიკური მხარდაჭერის ოპერატორი

თარიღები: 28 აპრ - 20 მაის
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
ხელფასი: 600
ენები: რუსული ინგლისური
ელ. ფოსტა: hr@skytel.ge
ადმინისტრაცია:  ქოლ ცენტრის ოპერატორი

შპს "სქაიტელი" საქართველოს სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე მზარდი და მრავალწლიანი გამოცდილების მქონი კომპანიაა. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიზანს წარმოადგენს თითოეულ მომხმარებლამდე მაღალ ხარისხიანი ინტერნეტ მომსახურების მიწოდებას, რისთვისაც კომპანია იყენებს მსოფლიოში სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე არსებულ უახლეს ტექნოლონოგიებს და გადაწყვეტილებებს.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკური მხარდაჭერის ოპერატორის პოზიციაზე.
 

ძირითადი მოვალეობები:

  • აბონენტის სატელეფონო ზარის მიღება და ტექნიკური დახმარების გაწევა;
  • კომპანიის ინტერნეტ სერვისის ტექნიკური დახმარება, დიაგნოსტიკა და რეაგირება - როგორც აბონენტის შიდა ქსელის მოწყობილობების, ისე კომპანიის სასადგურე მოწყობილობების;
  • აბონენტებისათვის, მათ კომპიუტერებთან და პროგრამულ უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული პრობლემების აღმოფხვრაში დახმარების გაწევა;
  • აბონენტების კონსულტირება კომპანიის სერვისებთან დაკავშირებულ სხვადასხვა ტექნიკურ საკითხებზე;
  • საჭიროებისამებრ, აბონენტის ინფორმირება კომპანიის სხვადასხვა სერვისებზე და პროცესებზე;
  • სამუშაო პროცესის შედეგების დაფიქსირება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში.


მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება ტექნიკური მიმართულებით;
  • საურველია სამუშაო გამოცდილება ტექნიკური მხარდაჭერის ინჟინრის პოზიციაზე;
  • კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
  • Windows სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება (ინსტალაცია, გამართვა, დიაგნოსტიკა);
  • კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
  • Windows სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება (ინსტალაცია, გამართვა, დიაგნოსტიკა);
  • ზოგადი წარმოდგენა ქსელზე (ფიზიკური და ლოგიკური ქსელების მოწყობის პრინციპები, ადრესაცია ქსელში, ბაზური პროტოკოლები);
  • ოპერაციულ სისტემებში გამოყენებული ქსელის ნაწილის და უტილიტების ზოგადი ცოდნა (ping, nslookup, traceroute...
  • სამომხმარებლო პროგრამულ უზრუნველყოფასთან (ინტერნეტ ბროუზერები, ანტივირუსები, სხვადასხვა უტილიტები) მუშაობა;
  • აუცილებელია ქართული და რუსული ენების გამართულად ცოდნა;
  • სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა;


პიროვნული მახასიათებლები:

  • კლიენტსა და შედეგზე ორიენტირება;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • სიზუსტე და კონცენტრაციის უნარი;
  • კომუნიკაციის კარგი უნარი;
  • დაგეგმვისა და დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი.


პირობები:

სამუშაო გრაფიკი: ცვლების მიხედვით, ყოველი მეხუთე დღე დასვენება:

  • I ცვლა - 09:00 – 17:00 სთ
  • II ცვლა - 10:00 – 18:00 სთ
  • III ცვლა -17:00 – 22:00 სთ
  • IV ცვლა - 18:00 – 00:00 სთ

 

ანაზღაურება: 600 ლარი.


დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე:  hr@skytel.ge 


მსგავსი განცხადებები
Call Center Operator

Your move


14 აპრ - 13 მაის

Call-Center Operator

DSPRO


29 აპრ - 28 მაის

Client On-boarding Junior Specialist

Galt & Taggart


28 აპრ - 19 მაის

Night Shift Call Center Operator

GHS Consulting


21 აპრ - 20 მაის

Русскоговорящий оператор

Trade Holding


20 აპრ - 19 მაის

დროებითი დღის მისიის მენეჯერი

სფეისი


11 მაის - 09 ივნ

ვაქცინაციის ცენტრის ოპერატორი

აკადემიკოს ნიკოლოზ ყიფშიძის სახელობის ცენტრალური საუნივერსიტეტო კლინიკა


19 აპრ - 18 მაის

logo



NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV