პერსონალის შერჩევის რეგიონული ოფიცერი

თარიღები: 23 თებ - 01 მარ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: 2 - 3 წლამდე
ენები: ინგლისური რუსული
ელ. ფოსტა: cv@credo.ge
ადამიანური რესურსები:  პერსონალის შერჩევის სპეციალისტი/რეკრუტერი

კრედო ბანკი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: პერსონალის შერჩევის რეგიონული ოფიცერი

სამუშაო ადგილი:  თბილისი, სათავო ოფისი

 

„კრედო  ბანკი“ 20 წელზე მეტი ისტორიის მქონე მძლავრი, სტაბილური ფინანსური ინსტიტუტია. კომპანია  უწყვეტი სერვისებით საქართველოში 75 ფილიალით არის წარმოდგენილი.

თანამშრომლებზე ზრუნვა ჩვენი პრიორიტეტია.

შერჩეულ თანამშრომელს ვთავაზობთ სასიამოვნო სამუშაო გარემოში პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას.

 

HR გუნდში ვეძებთ გამოცდილ, მოტივირებულ, განვითარებაზე ორიენტირებულ, პოზიტიურ კანდიდატს პერსონალის შერჩევის რეგიონული ოფიცრის პოზიციაზე თბილისში, სათაო ოფისში.

 

პოზიციის მიზანი:

ყოველწლიური დამტკიცებული გეგმის შესაბამისად კვალიფიციური პერსონალის დროული შერჩევის უზრუნველყოფა შესაბამისი რეგიონისთვის და სათაო ოფისისთვის. HR მხარდაჭერის სერვისების და კონსულტაციის უზრუნველყოფა კრედოს თანამშრომლებისთვის ადამიანური რესურსების პოლიტიკისა და საქართველოს შრომის კოდექსის შესაბამისად.


სამუშაო აღწერილობა:

  • წინასწარ განსაზღვრული რეგიონის ფილიალებში და სათაო ოფისში პერსონალის შერჩევის დაგეგმვა და შერჩევის პროცესის სრული ციკლის მართვა;
  • კვალიფიციური კანდიდატების შესახებ სხვადასხვა წყაროების მოძიება;
  • პერსონალის შერჩევისთვის ვაკანსიების გამოცხადება, რეზიუმეების მიღება/გადარჩევა და შერჩევის ეტაპების დაგეგმვა/ჩატარება;
  • საჭირო კვალიფიკაციის კანდიდატების მოძიება ყველა შესაძლო წყაროთი: სოც.ქსელები, პროფესიული ქსელები, პირადი კონტაქტები;
  • საჭიროების შემთხვევაში ტესტირების პროცესის ორგანიზება;
  • პერსონალის აყვანისთვის გასაუბრების ორგანიზება და გასაუბრების სივრცის ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა, შერჩეული კანდიდატების გასაუბრებაზე მოწვევა და გასაუბრების პროცესზე დამქირავებელი მენეჯერების დასწრების უზრუნველყოფა;
  • შერჩეული კანდიდატების პოზიციაზე დამტკიცების უზრუნველყოფა კრედოს პოლიტიკის შესაბამისად;

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები:

  • უმაღლესი განათლება სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების ან HR მიმართულებით;
  • პერსონალის შერჩევის მიმართულებით მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • სტრესული სიტუაციების მართვა;
  • მულთითასქინგის დროს დავალებების პრიორიტეტიზაციის უნარი;
  • წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის მაღალი დონის უნარი;
  • ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
  • შრომის კიდექსის ცოდნა;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
  • აქტიური მივლინებების შესაძლებლობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა.

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგზავნეთ თქვენი CV 1 მარტი ჩათვლით შემდეგ მეილზე: cv@credo.ge

წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის სახელწოდება.


მსგავსი განცხადებები
HR Recruiter

IFC


10 თებ - 08 მარ

IT Recruiter in Georgia

WizardsDev


03 თებ - 02 მარ

logo

კადრების შერჩევის სპეციალისტი

სააგენტო ბაია


03 თებ - 28 თებ

logo

რეკრუტერი

ეისითი


18 თებ - 28 თებ

logo



NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV