HR ადამიანური რესურსების სტრატეგიული მართვა; ოფის-მენეჯერის კომპეტენციები

თარიღები: 30 სექ - 29 ოქტ
მდებარეობა: თბილისი

სხვა ვებ გვერდზე

ტრენინგ-კურსები/სასწავლო პროგრამები:  ტრენინგ კურსები

HR ადამიანური რესურსების სტრატეგიული მართვა; ოფის-მენეჯერის კომპეტენციები;

სწავლა შესაძლებელია, როგორც დისტანციურად, ასევე ტრენინგ ცენტრში მოსვლით!

გაითვალისწინეთ: კორონავირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით ოფისში შექმნილია ყველა პირობა, რაც დადგენილებით გვაქვს მითითებული, ვაწარმოებთ თერმოსკრინინს, ვავსებთ კითხვარს და იმ ყოველდღიურ მითითებებს რაც სავალდებულოა ჯანდაცვის სამინისტროს ბრძანებით.

ჩვენ ვზრუნავთარა მხოლოდ თქვენთვის ახალი პროფესიის შესწავლაზე, არამედ ჩვენი და თქვენი ჯანმრთელობისთვის!

შეგიძლიათ ენდოთ ჩვენი გუნდის 20 წლიან გამოცდილებას!

 

  1. HR ადამიანური რესურსების სტრატეგიული მართვა;

კურსის ზოგადი მიმოხილვა:

თუ გსურთ გახდეთ სრულფასოვანი HR ბიზნეს პარტნიორი და ექსპერტი, როგორც საჯარო ასევე კერძო სექტორში, მაშინ დროა დარეგისტრირდეთ ჩვენს მიერ შემოთავაზებულ სასწავლო კურსზე, სადაც მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე ექსპერტები დაგეხმარებიან შეიძინოთ და განივითაროთ შესაბამისი კომპეტენციები.

სამიზნე აუდიტორია:

სასწავლო კურსი განკუთვნილია საჯარო და კერძო სექტორში მომუშავე საშუალო და დაბალი რგოლის ადამიანური რესურსების მენეჯერებისათვის და სპეციალისტებისათვის.

კურსი ასევე არის კარგი სტარტი დამწყები სპეციალისტებისთვის ვისაც სურთ კარიერა ადამიანური რესურსების მართვას დაუკავშირონ.

სასწავლო კურსის თემატიკა:

  • ადამიანური კაპიტალის მართვის ზოგადი მიმოხილვა
  • ადამიანური კაპიტალის ბრენდინგი
  • ადამიანური კაპიტალის ადმინისტრირება
  • შრომის კანონმდებლობა და სამართლებრივი ჩარჩო
  • ეთიკისა და ქცევის სტანდარტები
  • სამუშაო ანალიზი
  • სამუშაო აღწერილოები
  • ცვლილებების მართვა და რეორგანიზაცია
  • ცვლილებების და თანამშრომელთა ქცევის მართვა
  • თანამშრომელთა შერჩევა
  • თანამშრომელთა შეფასება
  • თანამშრომელთა ორგანიზაციიდან გასვლა

საბოლოო პრეზენტაციების წარდგენა და სასწავლო კურსის დახურვა/შეჯამება

კურსდამთავრებულის უპირატესობები:

  • ადამიანური რესურსების მართვის პროცესების დეტალური და არა ფრაგმენტული გაცნობა;
  • სრულყოფილი მასალები და სამუშაო ფორმები, რომლებიც სასწავლო კურსში მონაწილე პირებს უსასყიდლოდ გადაეცემათ და შეეძლებათ მათი პრაქტიკაში დანერგვა შესაბამის ორგანიზაციებში;
  • საჯარო და კერძო სექტორის HR სტანდარტების გაცნობა და შედარებითი ანალიზი;
  • საქართველოში მოქმედი შრომის სამართლის დეტალური განხილვა და ანალიზი;
  • ეთიკის და ქცევის თანამდეროვე სტანდარტების პრაქტიკული გამოყენების შესწავლა;
  • ადამიანური რესურსების მართვის სრული ციკლის მართვის უნარების შეძენა/გაუმჯობესება;
  • პრაქტიკული სამუშაოები და სამუშაო ჯგუფის აქტიური ჩართულობა სასწავლო პროცესში.

კურსი მოიცავს: 24 საათს

ლექციის ხანგრძლივობა: 3 საათი

კურსის ღირებულება: 450 ლარი

 

კურსს უძღვება:

თამარ შუკაკიძე: 12 წელზე მეტი სამუშაო გამოცდილების მქონე ექსპერტი ადამიანური რესურსების მართვისა და ბიზნეს კონსალტინგის სფეროში. მუშაობდა წამყვან კომპანიებში საქართველოს მასშტაბით, რომლებიც ოპერირებდნენ სხვადასხვა სფეროში (FMCG, Real Estate Development, Financial Management and OPIC Load Origination, Business Consulting, Fashion Industry, Television and Broadcasting, New Media etc.). 2014 წლიდან მუშაობდა საქართველოს ფინანსთა სამინისტროს ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურში ხელმძღვანელ თანამდებობაზე.  2015 წლიდან არის საქართველოს ცენტრალური საარჩევნო კომისიის ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტის უფროსი და QMS მენეჯერი (რწმუნებული ხარისხის დარგში / ხარისხის მენეჯერი). პარალელურად არის HR ბლოგერი, მოწვეული სპიკერი და ტრენერი. აქვს უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით.

 

შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა და დარეგისტრირდი ჯგუფში: vipintellect.ge/ge/register

 

2) ოფის - მენეჯერის კომპეტენციები

კურსის სამიზნე აუდიტორიაყველა დაინტერესებული პირი, ვისაც სურს ოფისში ადმინისტრაციულ პოზიციაზე მუშაობის დაწყება და არ ფლობს შესაბამის კვალიფიკაციას!

კურსის მიზანია: მსმენელს გამოუმუშავდეს ყველა ის უნარი და ჩვევა, რაც ოფისში ოფი-მენეჯერად მუშაობს დროს არის აუცილებელი!

კურსი მოიცავს:

  • მენეჯმენტის წარმოშობა, არსი, მიზანი
  • ოფისის მენეჯმენტის კომპეტენციები
  • ქცევის მენეჯმენტი და ვიზუალიზაცია
  • სამუშაოს დაგეგმვა, ორგანიზება, კონტროლი
  • მედია და ინტერნეტ განაცხადების მომზადება
  • საქმის წარმოება, კომპიუტერული უნარები, ელექტრონული ოფისი
  • სალარო და ბუღალტერიის საწყისი საფუძვლები;
  • საქმიანი შეხვედრები, პრეზენტაციების მომზადება
  • ორგანიზაციებთან ურთიერთობა
  • დროის მენეჯმენტი, მოლაპარაკების მენეჯმენტი
  • საოფისე მასალების და მომსახურების ბიუჯეტირება
  • პროფორმების მომზადება - ინვოისი, ხელშეკრულება, ბრძანება, მემორანდუმი, აქტი ოქმი;
  • ინფორმაციული ტექნოლოგიების მენეჯმენტი

 

კურსდამთავრებულის უპირატესობანი: 

დამოუკიდებლად შეძ₾ოს ოფის-მენეჯერად მუშაობა ნებისმიერ საოფისე სივრცეში!

კურსის მსვლელობისას ჩატარდება:

საოფისე კომპიუტერული უნარების გასაუმჯობესებელი ლექციები

კურსი გრძელდება: 12ლექცია

კვირაში ჩატარდება: 3 ლექცია

კურსის ღირებულება: 400 ლარი

კურსს უძღვება: ნინო მღებრიშვილი - პრაქტიკოსი მენეჯერი 14 წლიანი გამოცდილებით!

 

მის: წერეთლის 87ზ, დიდუბე პლაზას მოპირდაპირედ სკვერთან. (მეტრო გოცირიძედან - წერეთლზე გადასასვლელ ხიდთან)

ტელ: +995 551196110; +995 593618212;
ელფოსტა: ninovipicg@gmail.com
Facebook: https://web.facebook.com/pages/VIPIntellectGroup
ვებ-გვერდიhttp://www.vipintellect.ge/

სხვა ვებ გვერდზე


მსგავსი განცხადებები
1C სააღრიცხვო პროგრამის შემსწავლელი პრაქტიკული კურსი

OneSoft Training Centre


25 სექ - 24 ოქტ

Advanced Excel, Ms. Office, MS Project, მონაცემთა ბაზები, SPSS, IT-WEB, ArcGIS

VIP Intellect Group


30 სექ - 29 ოქტ

IT ინჟინერია - CISCO IT Essentials CompTIA A+ თბილისსა და რეგიონებში

უნივერსალური ცოდნის აკადემია UNIKO


25 სექ - 24 ოქტ

PR მენეჯმენტის და მართვის ფსიქოლოგიის მოკლევადიანი კურსი თბილისსა და რეგიონებში

უნივერსალური ცოდნის აკადემია UNIKO


25 სექ - 24 ოქტ

IELTS გამოცდისათვის მოსამზადებელი კურსები

ბრიტანეთის სამყარო


01 ოქტ - 30 ოქტ

logo

IT ტექნოლოგიები;კომპიუტერული ინჟინერიის,ქსელის და ვებ პროგრამირების კურსები

ინტელექტ ცენტრი


09 ოქტ - 07 ნოემ

STD Trados Studio სასერტიფიკატო კურსი მთარგმნელებისათვის

დელტა დევლოპმენტ გრუპი


16 ოქტ - 10 ნოემ



NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV