ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების ასისტენტი

თარიღები: 23 ივნ - 22 ივლ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
განათლება: ბაკალავრი
ენები: ინგლისური რუსული
ელ. ფოსტა: hr@algani.ge
ადამიანური რესურსები:  HR ასისტენტი

დასახელება: ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების ასისტენტი

მომწოდებელი: შპს „ალგანი“

გამოქვეყნების თარიღი: 23 ივნისი / ბოლო ვადა: 23 ივლისი

დაცვის კომპანია „ალგანი“, რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს „ალგანის“ პორტფოლიო 6000-ზე მეტ ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1900-მდე ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

დაცვის კომპანია “ალგანი” აცხადებს ვაკანსიას ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების ასისტენტის პოზიციაზე.

 

ძირითადი ვალდებულებები: 

  • თანამშრომლის პროგრამულად  დანიშვნა  და    მისი სამუშაო  ბარათის  მართვა (დანიშვნა/გათავისუფლება, დაზღვევა, საშემოსავლო  შეღავათის  გაწერა , სარეზერვო  სიების  მართვა-კონტროლი);
  • პერსონალთან დაკავშირებული ცვლილებების ადმინისტრირება (ხელფასის ცვლილება, ბონუსი, პრემია);
  • ყოველთვიური რეპორტის წარმოება, სახელფასო ფონდთან შედარება და ანალიზი;
  • საჭიროების მიხედვით  სხვადასხვა რეპორტინგის მომზადება  HR  პროგრამის საშუალებით;
  • HR დოკუმენტაციის მართვა;

 

 

განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების ან სოციალური მეცნიერებების განხრით;
  • სასურველია მსგავს სფეროში 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება.
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების  ცოდნა (წერილობითი, ზეპირი);
  • სავალდებულოა  Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა და MC Office.

 

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

  • ორგანიზებულობა;
  • საქმის და დროის სწორად გადანაწილების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და პრაგმატულობა;
  • კონფიდენციალობა, მოწესრიგებულობა და პუნქტუალობა;
  • ინტერაქციისა და კომუნიკაციის უნარი;

 

დამატებითი ინფორმაცია:

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 – 19:00 საათი, შაბათს 10:00 – 14:00 საათი.

ანაზღაურება: შეთანხმებით

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ  გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე:  hr@algani.ge

ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.


მსგავსი განცხადებები
სტაჟირება HR დეპარტამენტში

მაღაზიათა ქსელი ორი ნაბიჯი


16 ივნ - 15 ივლ



NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV