ტვირთებზე დოკუმენტების მართვის ოფიცერი ყულევში ფოთსა და ხობში

თარიღები: 22 ივნ - 18 ივლ
მდებარეობა: ხობი სხვა ფოთი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
განათლება: ბაკალავრი
ენები: ინგლისური რუსული
ელ. ფოსტა: info@bst.socar.az
ლოგისტიკა/ტრანსპორტი:  ტვირთის მართვა

კომპანიის სახელი: შპს „შავი ზღვის ტერმინალი“ (ნავთობისა და ნავთობპროდუქტების ყულევის საზღვაო ტერმინალი).

მდებარეობა: სამეგრელო-ზემო სვანეთი, ფოთი, ხობი​

ვაკანტური პოზიციის დასახელება: ტვირთებზე დოკუმენტების მართვის ოფიცერი.

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  • სტაბილურ სამუშაო გარემოს;
  • ინოვაციებზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად მუშაობას;
  • პროფესიული განვითარების კარგ შესაძლებლობას.

 

სავალდებულო მოთხოვნები ვაკანსიაზე: 

  • უმაღლესი  განათლება;
  • სასურველია მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • MS Office პროგრამების ცოდნა;
  • ქართული, ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა. 

 

ძირითადი  ფუნქციები:

  • პარტნიორ კომპანიებთან კომუნიკაცია;
  • კლიენტებისათვის მისაწოდებელი ინფორმაციის მომზადება;
  • ტვირთის მომსახურეობის აგენტისათვის შესაბამისი დოკუმენტების მომზადება;
  • მენეჯმენტის მოთხოვნების შესაბამისად შემაჯამებელი რეპორტების მომზადება;

 

პიროვნული თვისებები:

  • მოწესრიგებულობა, შრომისმოყვარეობა და მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • ინფორმაციის დამუშავების, ანალიზისა და შედეგების წარდგენის უნარი;
  • სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების  უნარი;
  • სისწრაფე და ოპერატიულობა, დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა და ენერგიულობა, კარგი ინტერპერსონალური (ინტერკომუნიკაციის) უნარები;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;

 

ანაზღაურება და დამატებითი პირობები:

  • ყოველთვიური შრომის ანაზღაურება განისაზღვრება მხარეთა შორის შეთანხმების საფუძველზე;
  • სამუშაო პერიოდი: მუშაობა ცვლებში. საანგარიშო თვეში 14-17 ცვლა. სამუშაო  დროის ხანგრძლივობა  08:00 საათიდან 20:00 საათამდე.  სამუშაო დროში არ ითვლება შესვენების დრო.
  • საწარმოო აუცილებლობით გამოწვეულ ზეგანაკვეთურ სამუშაო დროში ნამუშევარი საათების ანაზღაურება, საქართველოს კანონმდებლობის მოთხოვნათა და კომპანიის შიდა პროცედურების შესაბამისად;  
  • უფასო  ერთჯერადი კვება;
  • კორპორაციული სატელეფონო მომსახურეობა;
  • კორპორაციული ტრანსპორტით სარგებლობა;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა (ინდივიდუალური ან/და ოჯახის).

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ შემდეგი დოკუმენტები:

  • CV (ქართულ და ინგლისურ ენებზე);
  • დიპლომის ასლი;
  • ტრენინგების გავლის დამადასტურებელი სერთიფიკატების ასლები (ასეთის არსებობის შემთხვევაში);
  • საჭიროების წარმოქმნის შემთხვევაში, შეიძლება მოთხოვნილი იქნეს სხვა დამატებითი დოკუმენტები. 

 

რეზიუმე (CV) სხვა დოკუმენტებთან ერთად შეგიძლიათ გამოაგზავნოთ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: info@bst.socar.az


მსგავსი განცხადებები
გადაზიდვის თანამშრომელი

გრანდ ელექტრონიქსი


16 ივნ - 14 ივლ

დასაქმება პოლონეთში

ალტერა კონსალტინგი


08 ივნ - 07 ივლ



NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV