სერვისცენტრის მენეჯერი

თარიღები: 30 მაის - 20 ივნ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: 3 - 5 წლამდე
ენები: რუსული ინგლისური
ელ. ფოსტა: vacancy@gpost.ge
მიმაგრებული ფაილი: გადმოწერა
გაყიდვები:  კლიენტების მომსახურების მენეჯერი

შპს „საქართველოს ფოსტა“ აცხადებს ვაკანსიას სერვისცენტრის მენეჯერის თანამდებობაზე თბილისში.
 

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • სერვისცენტრის ხელმძღვანელობა: სერვის ცენტრის სამუშაო პროცესის დაგეგმვა და მისი კონტროლი;
  • კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევის კოორდინირება და მონიტორინგი
  • სერვისცენტრში კლიენტების  მაღალი სტანდარტით მომსახურების უზრუნველყოფა
  • დაქვემდებარებულ თანამშრომლებს შორის ფუნქცია-მოვალეობების განაწილება, მათი სამუშაოს კოორდინირება, შესასრულებელი სამუშაოს ზედამხედველობა
  • სერვისცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, მათ შორის ხელმძღვანელ თანამდებობაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, სასურველია გაყიდვების ან კლიენტთა მომსახურების სფეროში
  • ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა კარგ სამუშაო დონეზე
  • MS პროგრამების ცოდნა.

 

უნარ–ჩვევები:

  • მართვისა და ხელმძღვანელობის უნარი
  •  სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი
  •  თანამშრომლების მოტივაციისა და განვითარების უნარი
  • ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი
  • გამართულად მეტყველების უნარი
  •  წერითი კომუნიკაციის უნარი
  • მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა
  • ინიციატივა

 

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს:

  • კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განცხადის ფორმების საფუძველზე;
  • გასაუბრება.

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და თქვენს რეზიუმესთან (CV) ერთად გამოაგზავნოთ შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა  21.06.2020


მსგავსი განცხადებები
B2C გაყიდვების სპეციალისტი

AUTO.GE


29 მაის - 08 ივნ

Customer Service Specialist

Glovo


27 მაის - 01 ივნ

Customer Service and Compliance Representative

Idea City


19 მაის - 17 ივნ

Customer Support Manager

ლაიმ კონსალტინგი


27 მაის - 25 ივნ

German Speaking Customer Service Representative in Batumi

Majorel


28 მაის - 11 ივნ

German Speaking Customer Service Representative in Kutaisi

Majorel


28 მაის - 11 ივნ

German Speaking Customer Service Representative Project ASUS in Kutaisi

Majorel


21 მაის - 04 ივნ



NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV