ადმინისტრაციული ასისტენტი

თარიღები: 21 მაის - 19 ივნ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
განათლება: ბაკალავრი
ენები: ინგლისური რუსული
ელ. ფოსტა: hr@algani.ge
ადმინისტრაცია:  ადმინისტრაციული თანაშემწე

დასახელება: ადმინისტრაციული ასისტენტი 

მომწოდებელი: შპს „ალგანი“ 

გამოქვეყნების თარიღი: 21 მაისი / ბოლო ვადა: 21 ივნისი 

დაცვის კომპანია „ალგანი“, რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს „ალგანის“ პორთფოლიო 6000-ზე მეტ ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1900-მდე ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით. 

 

დაცვის კომპანია “ალგანი” აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე.  

 

ძირითადი მოვალეობები: 

  • კომპანიაში შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება, შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება ან/და ადრესატთან გადამისამართება; 
  • კომპანიაში შემოსული სტუმრების დახვედრა და შესაბამის პირთან გადამისამართება; 
  • კომპანიის სხვადასხვა საორგანიზაციო ღონისძიებებში მონაწილეობის მიღება; 
  • სამეურნეო და საკანცელარიო მარაგების შევსება და კონტროლი; 
  • დავალიანების მქონე კლიენტებთან ყოველდღიურად ზარების განხორციელება და არსებული დავალიანების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება; 
  • პრობლემურ კლიენტზე ინფორმაციის მომზადება და  ანგარიშის მიწოდება უშუალო ხელმძღვანელისთვის;  
  • თანამდებობრივი ინსტრუქციით (სამუშაო აღწერილობა) გათვალისწინებული სხვა ფუნქციების განხორციელება.  

 

განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება; 
  • სავალდებულოა ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა (წერილობითი, ზეპირი); 
  • სავალდებულოა კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;  
  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება. 

 

პიროვნული უნარ-ჩვევები: 

  • ორგანიზებულობა; 
  • საქმისა და დროის სწორად გადანაწილების უნარი; 
  • ინტერაქციისა და კომუნიკაციის უნარი; 
  • პრეზენტაციის უნარი. 
  • გუნდური მუშაობის უნარი;  
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; 
  • კონფიდენციალობა, მოწესრიგებულობა და პუნქტუალობა; 

 

დამატებითი ინფორმაცია: 

  • სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 – 19:00 საათი, შაბათს 10:00 – 14:00 საათი.  
  • ანაზღაურება: შეთანხმებით 

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ  გამოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე:  hr@algani.ge 

ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.  


მსგავსი განცხადებები
Company Founder Assistant

სანჯა ჭულა


01 ივნ - 30 ივნ

English Speaking Personal Assistant

Job Hunter


22 მაის - 20 ივნ

ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის ასისტენტი

ენ-ჯი-ეს გრუპი


25 მაის - 23 ივნ

ადმინისტრაციული ასისტენტი

კავკასუს როუდ პროჯექტ


25 მაის - 07 ივნ

logo

ადმინისტრაციული ასისტენტი

სამშენებლო კომპანია ენსისი


01 ივნ - 30 ივნ

დირექტორის თანაშემწე

უძრავი ქონების სერვისი


01 ივნ - 30 ივნ

დოკუმენტაციის ადმინისტრირებისა და კოორდინაციის ჯგუფის ოპერატორი

სერვის ნეტ გრუპი


20 მაის - 18 ივნ



NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV