გენერალური დირექტორის თანაშემწე

თარიღები: 05 მარ - 03 აპრ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
ხელფასი: 2000
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: 3 - 5 წლამდე
ენები: რუსული ინგლისური
ელ. ფოსტა: hr@algani.ge
TOP მენეჯმენტი:  დირექტორის მოადგილე

დასახელება: გენერალური დირექტორის თანაშემწე

მომწოდებელი: შპს „ალგანი“

გამოქვეყნების თარიღი: 05 მარტი / ბოლო ვადა: 05 აპრილი

დაცვის კომპანია „ალგანი“, რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს „ალგანის“ პორთფოლიო 6000-მდე ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1800-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.



დაცვის კომპანია “ალგანი” აცხადებს ვაკანსიას გენერალური დირექტორის თანაშემწის პოზიციაზე.



ძირითადი ვალდებულებები: 

  • გენერალური დირექტორის ყოველდღიურ საქმიანობაში აქტიური ჩართულობა;
  • კომპანიის სტრატეგიული გეგმის შესრულებაში მონაწილეობის მიღება;
  • გენერალური დირექტორის რეგიონული და საერთაშორისო ვიზიტების დაგეგმვა და ორგანიზება;
  • დაგეგმილ შეხვედრებსა და ღონისძიებებზე მონაწილეობის მიღება;
  • პრეზენტაციების და სხვა საინფორმაციო მასალების მომზადება;
  • გენერალური დირექტორის დავალებით სხვადასხვა სახის ინფორმაციის მოძიება, გაანალიზება და შემაჯამებელი დოკუმენტების მომზადება;
  • გენერალური დირექტორის მიერ მიღებული გადაწყვეტილებების და გაცემული დავალებების შესრულების შემოწმება და შემოწმების შედეგების შესახებ დირექტორის ინფორმირება;
  • ფიზიკური დაცვისა და ტექნიკური სამსახურების საქმიანობაზე ზედამხედველობა და კონტროლი;
  • თანამდებობრივი ინსტრუქციით (სამუშაო აღწერილობა) გათვალისწინებული სხვა ფუნქციების განხორციელება.

 

განათლება და სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • უსაფრთხოების სფეროში მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • ხელმძღვანელის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების  ცოდნა (წერილობითი, ზეპირი);
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.

     

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

  • მენეჯერული უნარები;
  • ორგანიზებულობა;
  • საქმის და დროის სწორად გადანაწილების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და პრაგმატულობა;
  • კონფიდენციალობა, მოწესრიგებულობა და პუნქტუალობა;
  • ინტერაქციისა და კომუნიკაციის უნარი;
  • პრეზენტაციის უნარი.

     

დამატებითი ინფორმაცია:

  • სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 – 19:00 საათი, შაბათს 10:00 – 14:00 საათი.
  • ხელზე ასაღები ანაზღაურება: 2000 ლარი

     

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ  გამოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე:  hr@algani.ge

ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.




NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV